13 Mac 2013

13/3/2013 8.40pm

kenapa aku brasa sedeh bila tingt kn si dia??lg sedeh bila aku tpandang tdy bear y aku bg at dy,dy kembalikn kpd aku smula..aku syg dy..17.4 ny genap 3thun ak kpel ng dy(si A)..aku x tau la status aku ng dy ap skunk ny..ade kah aku kkasih dy or x??d awl pknalan dy fhm aku..tp dy mkin brubah smpi la skg..dy slalu mintak putus ng aku..sblum ny aku xterima..sb aku syg dy..tp bila lame2 benda y sama jugak dy lafaskn..aku tunai kn ap y dia mintak..kte org pon bpisah..tp selang sminggu.....dy cll aku ckp syg2 aku lg...aku jd marah la..ckp xsupe bikin..tp mse y same mbe lame aku y mhlg sbb kn stdy(si B) kembali smula..aku mema syg at ex aku..tp prsan syg at bdak tuh pon ad dh skunk..ex aku ad myatakn hsrat dy y nk btuna ng aku..tp aku kofius siapa y aku nk pilih d antara..ex aku jnis pnas baran..ad time dy okey..ad time dy xokey..jd kdang2 tuh aku tkot ng dy..dy mema jga aku dgn baik..tp dy xpnah fhm aku..mase aku tdo..mase aku stdy dey mema xpnah fhm.dah la xpenah tunaikn ap y dy janji ng aku..slama3 thun aku makan hati ng dy..dh syg aku pdang jew la.........
.klau y si B pulak lain critanya..dy ank mk..bdk tpelaja..apa2 dy mema ikut ckp mk..time kte org contck pon hnye siang n ptg jew..time mne pas mgrib dy off enst dy..katenye mak dy ckp time tuh tok brht n tdo tnpa gnguan..lau si B aku tkot gk nk pilih..nati urusan aku ng dy msti mk dy msuk campur..
TOLONG LA AKU TAK TAHU NAK BUAT PILIHAN......................due2 aku syg..ex aku ad mase ok ad msa x..si B lk ank mak..tp baik

Tiada ulasan: